کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317528 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قیمت ۳۵۰ دلاری ایکس‌باکس وان دائمی نیست،اقدام کنید!

قیمت ایکس‌باکس وان در حال حاضر به کمترین میزان معمول خود رسیده است، چیزی شبیه به نفت اوپک، با این تفاوت که کاهش قیمت ایکس‌باکس خواسته و نزول بهای نفت، ناخواسته است!


white-xbox-one

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ مایکروسافت که چند روزی است ایکس‌باکس وان را با نزدیک ۵۰ دلار تخفیف ارائه می‌کند، در آخرین اخبار چنین گفت که این تخفیف، صرفا بخشی از یک برنامه‌ی تبلیغاتی است و دائمی نخواهد بود.

حالا تا ۱۰ روز دیگر، ایکس‌باکس وان همچنان به قیمت ۳۴۹ دلار (به دلار ۳۰۰۰ تومانی می‌شود کمی بیشتر از یک میلیون تومان) عرضه می‌شود. بعد از آن دوباره ایکس‌باکس به قیمت قبلی خود یعنی ۴۰۰ دلار بر می‌گردد. مایکروسافت علت این تخفیف را “بزرگداشت فروش فوق‌العاده‌ی فصل تعطیلات امسال” اعلام کرده است.

مایکل نیکولز از مایکروسافت در این مورد می‌گوید:

“ما می‌خواستیم بعد از این فروش خارق‌العاده از طرفداران تشکر کنیم. به علاوه خیلی مشتاق بودیم تا ببینیم واکنش آن‌ها در قبال این کاهش قیمت چیست و حالا از استقبال آن‌ها خرسندیم.”

وی در ادامه‌ی سخنان خود اظهار داشت که این کاهش قیمت موقتی است و به زودی به پایان می‌رسد. در حالی که طرفداران می‌خواهند دائمی باشد و قیمت ایکس‌باکس در همین حد باقی بماند. البته طرفدارانی که خارج از ایران زندگی می‌کنند!

حتما می‌دانید که ایران، از جمله کشورهای مقصد رسمی فروش ایکس‌باکس نیست و مایکروسافت کنسول خود را عملا در کشور ما عرضه نمی‌کند. پس قیمت ایکس‌باکس وان و یا هر محصول دیگری، مثلا پلی‌استیشن ۴، در کشور ما هیچ ربط منطقی به قیمت اصلی و منصفانه‌ی محصول ندارد. البته عوامل زیادی در این مسئله دخیل هستند، که از جمله مهم‌ترینشان می‌توان به “بهانه‌ها” اشاره کرد. مثلا همین که قیمت نفت کاهش پیدا می‌کند، می‌شود دلیلی برای بالا بردن قیمت کنسول. نوسانات قیمت ارز را که دیگر نگویید! حتا اگر یک روز خدایی نکرده دلار ارزان شود، احتمالا همان روز درهم یا دینار گران می‌شود و به یک باره نرخ بازار کنسول بر اساس قیمت این پول‌ها تعیین می‌گردد. حوادث طبیعی و غیرمترقبه هم که جای خود دارند.

بدون شک تیتر این خبر شوخی‌تر از آن است که جدی گرفته شود، اما اگر به طریقی می‌توانید در این ۱۰ روز آینده از جایی خارج از کشور یک ایکس‌باکس وان تهیه کنید یا سفارش دهید، حتما این کار را بکنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24718 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/29 تعداد مشاهده: 1791
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Martin 1393/10/29 09:07
علاوه بر بهانه هایی که شما ذکر کردید و همیشه دستمایه فروشنده های سودجوست؛ نکته دیگری که هیچکس به آن توجه نمی کند این است که این قیمت 350 دلاری یا هر قیمت دیگری که در کشورهای دیگر عرضه می شود قیمت کالا + گارانتی است که در مملکت ما به دلیل نبودن نمایندگی مایکروسافت سر مشتری بی کلاه می ماند !. ملت ما جنس بدون گارانتی را با قیمت گارانتی و حتی 40-50 درصد گرانتر خریداری می کند و دلش خوش است که کنسول نسل هشتمی دارد و با تکنولوژی روز پیش می رود !.